Klachtenprocedure Van Daatselaar
Niet tevreden? Laat het ons weten
Wij doen ons best om jouw belangen zo goed mogelijk te behartigen. Toch kan het gebeuren dat je niet tevreden bent over onze dienstverlening. Laat het ons in dat geval weten.
We nemen je klacht serieus en doen er alles aan om deze zorgvuldig en snel af te handelen.
Een klacht schriftelijk indienen:
In eerste instantie proberen we samen met jou tot een oplossing te komen. Ben je het niet eens met de afhandeling door één van onze medewerkers? Dan kun je je binnen 30 kalenderdagen na dagtekening van onze reactie schriftelijk richten tot de directie. De directie streeft ernaar om je binnen 14 dagen een definitief standpunt te geven. Lukt dat niet (bijvoorbeeld omdat er extra onderzoek nodig is) dan laten we je dit ook binnen die termijn weten.
Je schriftelijke klacht kun je sturen naar:
Van Daatselaar Assurantiën
T.a.v. de Directie
Postbus 575
7900 AN HOOGEVEEN
Als we er samen niet uitkomen
Ben je het niet eens met het definitieve standpunt van onze directie? Dan kun je een klacht indienen bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid); het onafhankelijke loket voor geschillen tussen consumenten en financiële dienstverleners. Je kunt je klacht binnen drie maanden na dagtekening van onze reactie indienen via www.kifid.nl.
Ons kantoor is bij het Kifid geregistreerd onder aansluitnummer 300.013706. Uiteraard kun je er ook voor kiezen om je zaak voor te leggen aan de burgerlijke rechter.
Vragen?
Neem dan contact met ons op via telefoonnummer 0528 – 22 11 07 en/of e-mail info@vandaatselaar.nl.